Thursday, 25 October 2012

Slampigt

Tydligen är det en grej fortfarande att tjejer inte kan få längre förhållanden om de ligger med massa killar. Någon som heter Paow hade en trekant med två killar och nu är alla fina flickor förskräckta och säger att hon är använd och att hon inte kommer att få någon. Ungefär så har jag fått det förklarat för mig. Sverige är världens mest jämställda land och ett av de bästa länderna där man kan vara kvinna.

Min gymnasiefröken Facebook-gillade ett foto av prinsessan Madeleines nya fästman, så det dök upp i mitt medvetande. Såhär såg det ut.
De ser ju väldigt fräscha ut med tanke på hur
hårt de jobbar för att representera Sverige.

Min spontana tanke var "Patrick O'Neill? Låter irländskt. Ser han bekant ut? Har jag legat med honom? Jag har antagligen legat med honom". Så tänker jag om alla manliga irländare under 40 jag träffar eller ser för "första" gången.

No comments:

Post a Comment

Jag blir så glad när ni kommenterar. Jag älskar uppmärksamheten och suger upp den som en tvättsvamp.