Friday, 12 October 2012

Skönhetstips

Mymnos tipsar om sina favoritprodukter för att förstärka skönheten. Här kommer mina.

Allting ifrån Lush:

Politiskt korrekt - ayayayay!

  • Man luktar så förbaskat fräscht. Eller godis. Eller som apelsin. Eller gräs.
  • Det kostar multum så man får liksom en placebo-effekt och jublar över resultatet även om det kanske inte finns i verkligheten, vilket jag tror att det gör.
  • När jag var på smällen och hade varit på smällen hela mitt liv efter vad det kändes och bara hade två glädjekällor i livet kvar (bad och gråt) testade jag att ta en hel bad-grej åt gången istället för att snål-dela den och använda till två bad. Jag uppnådde spontan bad-orgasm och jublade fram tills nästa bad.
Sängen:
MALM Sängstomme IKEA Justerbara sängsidor; olika tjocka madrasser kan användas.

  •  Inte så mycket det att jag blir snyggare av att sova som att jag blir fulare av att inte sova. 

Jaha, det var min lista. Jag använder mascara och borstar håret när jag skall gå ut, annars har jag inte mycket till skönhetsrutin. Ta-dah!

No comments:

Post a Comment

Jag blir så glad när ni kommenterar. Jag älskar uppmärksamheten och suger upp den som en tvättsvamp.