Tuesday, 9 October 2012

Mitt stjärntecken

Stjärntecken är ungefär det dummaste som finns tycker jag.

Jag är fisk och därför känslig, tystlåten, konstnärlig, lyhörd och, enligt vissa, extra mottaglig som (man kan anta att de menar "medium" som i "kommunicerar med de döda"). Mmmm, eller hur.

Här har den mycket allvarliga skribenten Athena Starwoman - tack, mamma och pappa - skrivit en smickrande text om mig själv där jag beskrivs som mystisk, lockande, konstnärlig....men var försiktig - when loooove goes wrong, nothing goes right! Mycket specifikt, inte sant?

Jag antar att alla, liksom jag, ser på stjärntecken som en rolig grej som ger mig ytterligare en ursäkt att fundera över hur förträfflig jag är som person och begrunda min navel. Dagens horoskop fiskarna, du känner dig lite stressad under någon del av dagen, försök ta det lite lugnt och fokusera på dina egna behov, jamen det låter ju jättebra, dags att börja röka igen.

No comments:

Post a Comment

Jag blir så glad när ni kommenterar. Jag älskar uppmärksamheten och suger upp den som en tvättsvamp.